مدیر اجرایی سازمان استارت آپ ریپل واقع در سان‌فرانسیسکو فکر می‌کند که سیاست‌های اقتصادی به کار گرفته شده به منظور جلوگیری از تأثیر بحران مالی ناشی از همه گیری کرونا ، به سود صنعت رمز ارز ها است.

برد گارلینگ هاوس طی مصاحبه‌ای در رویدادی مجازی گفت که برنامه‌های محرک پولی کلان در نهایت به ارزش واحد پول فیات آسیب وارد خواهد کرد.

او بیان کرد: "من فکر می کنم که نگاه کلان به رمز ارز ها در جهانی که شاهد محرک اقتصادی گسترده ارزهای فیات و تورم بلند مدت هستیم ، برای رمز ارز ها بسیار خوب باشد."

گارلینگ هاوس می گوید او معتقد است دارایی های رمز ارز ها برای زنده ماندن در درازمدت باید سودمندی خود را ثابت کنند.

وی بیان کرد: من همچنین فکر می کنم رمز ارز ها فقط به عنوان یک دارایی سود زا نیستند. رمز ارز ها باید از این تکنولوژی برای حل مشکلات واقعی استفاده کنند.

گارلینگ هاوس همچنین اشاره می کند که بلاکچین و رمز ارزها چگونه می توانند به ابزارهای مفیدتری تبدیل شوند.

”ما باید اطمینان حاصل کنیم که شفافیت نظارتی وجود دارد و مطمئن شویم که ما روی موارد استفاده واقعی متمرکز شده ایم ، نه آزمایش های علمی ، بلکه در واقع مشکلات واقعی را حل می کنیم ... این بسیارمهم است که پروژه های مختلف ، صرف نظر از اینکه از چه بستر فناوری استفاده می کنند باید بفهمند که مشتریان آنها چه کسانی هستند و چه مشکلاتی را قصد دارند حل کنند. "

توکن ریپل XRPبه عنوان ارزی برای تسهیل پرداخت های مرزی عمل می کند و این شرکت بیش از نیمی از کل عرضه 100 میلیارد توکن را در اختیار دارد.

منبع dailyhodl

اخبار کریپتوکارنسی