گری اسکیل متذکر می‌شود که سرمایه گذاری بلند مدت به طور فزاینده‌ای در بازارهای بیت کوین نسبت به سفته بازی کوتاه‌مدت تسلط دارند، که تقاضا برای عرضه را به همراه دارند.

گزارش جدیدی از سوی مدیر اداره رمزنگاری گری اسکیل نشان می دهد سرمایه گذاران استدلال می‌کنند که ساختار فعلی بازاربیت کوین مشابه با ابتدای سال ۲۰۱۶ پیش از شروع روند صعودی تاریخی است.

گری اسکیل پیش‌بینی می‌کند که تقاضا برای بیت کوین به طور قابل‌توجهی رشد خواهد کرد چرا که تورم و نیاز به یک کالای پولی کمیاب افزایش می یابد و کاربرد آن بیشتر شود.

این گزارش چندین شاخص زنجیره ارزش را شناسایی می‌کند که علاقه رو به رشد در این رمز ارز را نشان می‌دهند.در این گزارش اشاره شده است که سرمایه‌گذاری بلندمدت نسبت به سفته‌بازی‌های کوتاه‌مدت افزایش پیدا کرده است و تعداد بیت کوین‌های موجود در صرافی‌ها، به صورت تاریخی کاهش یافته است.

همچنین یادآور می‌شود که آدرس‌های فعال روزانه در بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۷ قرار دارند.

گری اسکیل اشاره می‌کند که افزایش وابستگی اقتصاد آمریکا به کاهش کمی (چاپ پول)برای حرکت است و تاریخ نشان می‌دهد که این یک اعتیاد است.

شاخص s&p در طی سه ماه در پاسخ به برنامه‌های شناور ذخیره فدرال برای معکوس کردن توسعه پولی خود در سال ۲۰۱۸، ۲۰ درصد کاهش‌یافته است.

علی‌رغم باقی ماندن قدرت دلار آمریکا نسبت به سایر ارزها، این گزارش تاکید می‌کند که سرمایه گذارانی که نسبت به تورم در میان "محرک مالی بی‌سابقه" نگران هستند، به دنبال راه‌هایی برای محافظت در برابر ذخیره پولی در حال گسترش به عنوان ذخیره ارزش هستند.

گری اسکیل از سیستم امتیازدهی شده توسط مدیر صندوق سرمایه گذاری پاول تودور جونز برای ارزیابی ویژگی‌های بیت کوین در برابر نقدینگی، طلا و دارایی‌های مالی و تعیین پتانسیل رشد بازار استفاده می‌کند.

این گزارش به نقل از جونز اشاره کرد:

آنچه که برای من تعجب‌آور بود این بود که بیت کوین بیش‌ترین امتیاز را به دست آورد. بیت کوین یک امتیاز کلی تقریبا ۶۰ % از سرمایه مالی دارد اما ارزش بازار آن ۱/۱۲۰۰م آن است. این ارز ۶۶ درصد از طلا را به عنوان ذخیره ارزش به دست آورده‌است، اما ارزش بازار آن ۱/۶۰م آن است ."

جونز به این نتیجه رسید که " چیزی در اینجا اشتباه به نظر می‌رسد و حدس من این است که آن قیمت بیت کوین است."

منبع کوین تلگرف
اخبار کریپتوکارنسی