عرضه محدود و افزایش تقاضا ، بیت کوین را به سمت تبدیل شدن به طلای دیجیتال سوق می دهد.

مایک مک گلون تحلیلگر بلومبرگ در خبرنامه رمز ارز ها در ماه سپتامبر ، اعلام کرد که قیمت بیت کوین (BTC) یا ممکن است به مرز 500000 دلار برسد ، یا ممکن است شکست بخورد. مک گلون همچنان تکرار کرد که از نظر وی ، بیت کوین قرار است به طلای دیجیتال تبدیل شود. وی بار دیگر تأکید کرد که چگونه میزان محدود عرضه و افزایش تقاضای بیت کوین شاخص اصلی پذیرش رمز ارز ها است و در مقایسه ای را با بازار صعودی 2017 گفت:

"بیشتر بازار دارایی های رمزنگاری شده ، افراط و تفریط 2017 را بازتاب می دهد ، اما بنیاد بازار به دلیل گسترش مبادلات غیرمتمرکز (DEX) و رشد دیفای (DeFi) محکم می شود. عرضه محدود در مقابل افزایش تقاضا ، مهمترین نکته برای بیت کوین است و اقتصاد کلان از حرکت بیت کوین به سمت بازار طلا پشتیبانی می کند ، با برخی از تخمین ها بیت کوین به 500000 دلار می رسد یا ممکن است شکست بخورد.

تخمین هایی که مایک مک گلون به آنها اشاره می کند احتمالاً بر اساس فرضیاتی است که سرمایه بازار بیت کوین در نهایت با 9 تریلیون دلار طلا به برابری می رسد. با تقسیم این عدد با حداکثر میزان عرضه 21 میلیون بیت کوین ، قیمت این ارز 428 هزار و 571 دلار می شود. نظر مشابهی به تازگی توسط موسس مورگان کریک دیجیتال ، آنتونی پمپلیانو ، ابراز شده است.

بعید است به زودی اشتباه بلومبرگ ثابت شود.
منبع cointelegraph

اخبار کریپتوکارنسی