لیلی نایت سه ساله جوانترین مربی بیت کوین در جهان، در یک ویدیو که در 13 آوریل ضبط شده است، با مایکل سیلور(Michael Saylor)، بنیانگذار میلیاردر MicroStrategy، مصاحبه کرد. در این مصاحبه، لیلی خاطرنشان کرد که جمع آوری بیش از 2 میلیارد دلار بیتکوین توسط سیلور از آگوست 2020 یک حرکت بزرگ بوده است.
MicroStrategy یک شرکت هوش تجاری است.

قیمت روز ارز دیجیتال - کلیک کنید.

ویدیوی لیلی که در اواسط ماه فوریه با کمک والدینش منتشر شد در فضای ارز دیجیتال بسیار معروف شد.
او در این ویدیو درباره پویایی بیتکوین با استفاده از آب نبات Skittles توضیح می دهد. این ویدیو مورد توجه سیلور و سرمایه گذار مشهور ارز دیجیتال تایلر وینکلووس (Tyler Winklevoss) قرار گرفت. هر دو میلیاردر این ویدیو را بازنشر کردند. وینکلوس اشاره کرد که لیلی، یک کودک 3 ساله، بیت کوین را بهتر از بسیاری از بانکداران مرکزی درک می کند.

https://twitter.com/LilyKnightShow/status/1361338981976276992

پدر لیلی در شبکه Reddit خاطرنشان کرد که ایده ی مصاحبه با سیلور بعد از آن به ذهن او رسیده است که آن ها از سیلور برای بازپخش ویدیوی لیلی تشکر کردند. سیلور نیز از این ایده استقبال کرد.
Reddit یکی از قطب‌های خبری روز است.
آن ها برای این مصاحبه ابتدا سوالات را ضبط و سپس برای سیلور پخش کردند، بعد از هر سوال کمی مکث کردند تا او پاسخ دهد. پدر لیلی گفت که کاش می توانستیم این مصاحبه را به صورت زنده انجام دهیم. اما لیلی هنوز سن کمی دارد و بسیار غیرقابل پیش بینی است.

لیلی نایت سه ساله، جوانترین مربی بیت کوین در جهان!

سوالات لیلی از مایکل در رابطه با بیت کوین

اولین سوالی که لیلی از سیلور پرسید این بود که چه زمانی اولین بیتکوین را خریداری کردی؟ چه چیزی شما را متقاعد به خرید کرد؟
سیلور گفت که به دلیل احتمال بی ارزش شدن ارزهای فیات، در مارس 2020 به دنبال استراتژی های جدیدی برای حفظ ارزش پول سهامداران بوده است. سیلور بیان کرد: "من به دنبال یک راه حل رفتم. پس از کشف بیت کوین به عنوان یک ارز ذخیره ارزشمند در آینده، بسیار خوشحال شدم. بنابراین هنگامی که تمام ویژگی های آن را به عنوان یک شبکه غیر متمرکز دیجیتال درک کردم، شروع به خرید آن کردم و تاکنون متوقف نشده ام."

در ادامه لیلی گفت که بسیاری از مردم هنوز در رابطه با بیتکوین سردرگم هستند. او از سیلور پرسید که به نظر شما بزرگترین تصور غلط درباره بیت کوین چیست؟
سیلور پاسخ داد که مردم اغلب بیت کوین را به عنوان یک ایده سرمایه گذاری یا دارایی سوداگرانه توصیف می کنند. بیت کوین اولین شبکه غیرمتمرکز جهانی است. بیت کوین یک فناوری است. وقتی آن را به عنوان یک فناوری بسیار بهتر از ارزهای فیات بشناسید، می فهمید که این ارز فقط یک ابزار معامله و سرمایه گذاری نیست. بیت کوین در واقع راهی برای اندیشیدن به جهان است.

توضیحات سیلور ممکن از فراتر از توانایی درک یه کودک سه ساله مانند لیلی باشد. اما کنجکاوی لیلی در رابطه با بیت کوین بسیار تحسین برانگیز است.

لیلی در پایان پرسید که قدم بعدی برای شما چیست؟
سیلور در پاسخ گفت که او مشتاقانه منتظر است تا همه تلاش خود را برای گسترش بیتکوین در جهان و همچنین آموزش جهانی در مورد مزایای بیت کوین انجام دهد. وی افزود که من قصد دارم بیتکوین بیشتری خریداری کنم.

https://twitter.com/michael_saylor/status/1381634616499564546?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1381634616499564546%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fcointelegraph.com%2Fnews%2Ftoddler-hodler-3-year-old-bitcoin-educator-interviews-michael-saylor

وبلاگ ما را دنبال کنید.
منبع خبر