محققان در Santiment دریافتند که کارمزد تراکنش های اتریوم بیش از هر زمان دیگری بر اساس دلار آمریکا، 80% کاهش یافته است.

اگرچه کاهش هزینه نشان می‌دهد که تراکم بلاک چین کمتر است، اما داده‌های زنجیره ای نشان می‌دهند که فعالیت کاربرها در حال کاهش نیست.

هزینه های کمتر نشان از فعالیت کمتر است؟

براساس داده‌های اتر اسکن، تعداد تراکنش های روزانه اتریوم از ۳ اوت نسبتا ثابت مانده‌است.

کاهش فعالیت کاربران در اتریوم بعید است که منجر به کاهش هزینه‌ها شود. در عوض، ثبات در تعداد تراکنش های روی شبکه بلاک چین ممکن است فشار را از بلاک چین کاهش دهد.

از آوریل تا اواخر ژوئیه، معاملات روزانه در شبکه بلاک چین اتریوم به سرعت بالا رفت.

زمانی که بلاک چین به علت افزایش ناگهانی تقاضا متراکم می‌شود، ممکن است برای یک دوره طولانی متراکم بماند.

وقتی که شبکه تثبیت می‌شود و تعداد تراکنش های روزانه در یک سطح منطقی باقی می‌مانند، تراکم بلاک چین می‌تواند در طول زمان کم‌تر شود.

به نظر می‌رسد که شبکه بلاک چین اتریوم روندی مشابه را به تصویر می‌کشد که بلاک چین در طول چهار ماه گذشته متراکم شده‌است. در نهایت، افزایش معاملات روزانه متوقف شد و به بلاک چین اجازه داد که تراکنش های موجود را پردازش کرده و تراکم را کاهش دهد.

محققان در Santiment گفتند که کاهش هزینه‌ها یک فرصت "خوب" برای عملیات‌های زنجیره‌ای ارزان ارائه می‌دهد. آن‌ها گفتند:

هزینه‌های معامله اتریوم به دلار آمریکا تقریبا ۸۰ درصد از کل زمان خود کاهش یافته است. این موضوع آن‌ها را به سطوح سال گذشته در اواسط ماه جولای برمی گرداند. این یک فرصت خوب برای عملیات‌های زنجیره‌ای بسیار ارزان‌تر است."

اتریوم همچنان به عنوان یک شبکه بلاکچین اثبات کار (pow)باقی می‌ماند تا زمانی که ارائه اتریوم ۲.۰. تکمیل شود که به این معنی است که ماینر ها وظیفه پردازش تراکنش ها در شبکه در ازای دریافت هزینه‌ها را برعهده دارند.

با توجه به رشد انفجاری بازار مالی غیر متمرکز (defi)، تا زمانی که اتریوم یک شبکه اثبات کار pow باقی بماند، شبکه می‌تواند یک افزایش موقت را در هزینه ها در کوتاه‌مدت تجربه کند.

آیا این موضوع بر ارزش اتریوم تاثیر دارد؟؟

هزینه و تعداد معاملات روزانه به گونه‌ای نیست که تحلیلگران بتوانند بر اساس آن ارزش یک شبکه بلاک چین را ارزیابی کنند.

اتریوم در هفته گذشته پس از یک صعود قوی که همزمان با رکود بازار آلت کوین ها شده بود، عقب‌نشینی کرده‌است. محققان گفتند که اگر آدرس‌های منحصر به فرد به سرعت بالا نروند، فشار فروش اتریوم و آلت کوین ها ممکن است حفظ شود. آن‌ها گفتند:

توقع عقب نشینی اتریوم و آلت کوین ها در حال به وقوع پیوستن است. تا زمانی که قیمت‌ها به پایین تر از سطح فعلی خروجی DAA کاهش یابند ، یا آدرس های منحصر به فرد به سرعت شروع به افزایش کنند ، این فشار فروش ادامه خواهد یافت.

آدرس های منحصر به فرد اتریوم از اوایل سال ۲۰۲۰ به طور پیوسته صعود کرده‌اند و نشان‌دهنده روند نسبتا مناسب اتریوم در میان‌مدت تا بلند مدت است.

منبع U.TODAY

اخبار کریپتوکارنسی