اکثریت سرمایه گذاران فکر می کنند که اتریوم  سال 2020 را با قیمت بالاتر از 500 دلار به پایان می رساند

در حالی که بازار ارز ها نیز از بالاترین سطح خود سقوط کرده اند اتریوم  طی 10 روز گذشته با کاهش روبرو شده است. حتی پس از روند احیای 15 درصدی به 360 دلار ، این رمز ارز در حال حاضر بیش از 25 درصد از بالاترین قیمت 490 دلار در سال است.

برخی از مفسران ادعا کرده اند که این اصلاح نشانه بازگشت اتریوم به روند نزولی است.

اگرچه اکثریت سرمایه گذاران در مورد چشم اندازهای اتریوم خوش بین هستند.

به عنوان مثال یک نظرسنجی که توسط یک تحلیلگر ارشد و سرمایه گذار در فضای ارز رمزنگاری شده انجام شده است حاکی از آن است که اکثر سرمایه گذاران فکر می کنند اتریوم سال 2020 را با قیمت بالای 500 دلار به پایان برساند.

اتریوم سال 2020 را چگونه به پایان می رساند؟

کریس بورنیسکه - شریک در Placeholder Capital و تحلیلگر سابق دارایی های رمزنگاری در ARK Invest - اخیراً برای انجام نظرسنجی سوال زیر را برای پیروان خود مطرح کرده است ETH سال 2020 را چگونه به پایان می رساند؟

فقط 9.5 درصد از 4000 پاسخ دهنده اولین گزینه را انتخاب کردند: زیر 250 دلار.

بقیه سه گزینه دیگر را انتخاب کردند ، 250 تا 500 دلار ، 500 تا 750 دلار و 750 تا 1000 دلار به بالا. اکثریت ، بیش از 63 درصد ، اظهار داشتند که انتظار دارند اتریوم مقاومت اصلی 500 دلار را تا پایان سال پس بگیرد.

برای اینکه اتریوم تا پایان سال به 500 دلار برسد ، باید تا پایان سال حدود 40 درصد افزایش یابد.

به طور همزمان ، اکثر پیروان وی اظهار داشتند که انتظار دارند بیت کوین در پایان سال 2020 به بیش از 12500 دلار برسد.

اتریوم تا پایان سال 2020 به کجا می رسد؟ فرهاد اکسچنج

شایان ذکر است که خود بورنیسک طرفدار صعود بیت کوین و اتریوم است.

به طور خاص در مورد ETH، این سرمایه گذار اخیراً گفته است که ممکن است در آینده نزدیک به دلیل تأثیرات شبکه ارزش این بازار به یک تریلیون دلار سرمایه برسد بسیاری از این موارد به تصویب اخیر DeFi رسیده است:

"اتریوم هنوز در دوره طفولیت خود قرار دارد. توقع افزایش قیمت را با آن داشته باشید. با توجه به پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین در طول مدت حضورش و بدون در نظر گرفتن ارزش شبکه کوچک‌تر و اقتصاد زنجیره‌ای قوی‌تر، باور دارم که قیمت اتریوم نسبت به بیت کوین به بالاترین میزان خود در تاریخ برسد."
بورنیسک همچنین تصور می کند که بیت کوین با قیمتی 50 هزار دلاری روبرو خواهد شد که به معنی سرمایه بیش از 1 تریلیون دلار است.

اینکه ETH تا پایان سال به بالای 500 دلار برسد بستگی به اقدام قیمت بیت کوین دارد.

تحلیلگران برجسته ، خوشبختانه برای بازار سرمایه ، همچنان خوش بین هستند.

منبع cryptoslate

اخبار کریپتوکارنسی