پی پل، کاربری را به دلیل معاملات رمزنگاری پی در پی، مسدود کرده است.
گزارش شده است، دارایی این کاربر، به مدت 180 روز مسدود است.
یکی از کاربران پی پل گزارش می دهد که حساب او پس از اینکه به طور پی در پی وارد معامله رمز نگاری شده است توسط پی پل، مسدود شده است.
طبق گفته کاربری در Reddit با نام کاربری TheCoolDoc ، پی پل برای او پیامی ارسال کرده است مبنی بر اینکه حساب او را به دلیل خطر احتمالی برای همیشه مسدود کرده است.
این کاربر گفت که حداقل 10 معامله رمزنگاری را در طی یک هفته انجام داده است.
هنگام افت قیمت، خرید کرده است و هنگام صعود، رمز ارز خود را فروخته است و پی پل توضیحاتی را برای هر معامله خواسته است.

اخبار رمز ارز ها را با ما دنبال کنید.

کاربر گفت:
"این سیستم حساب من را به دلیل معاملات پی در پی رمز نگاری مسدود کرده است.
در حالی که در طی 6 سال گذشته این کار را نکرده ام.
من مدارک خود را همراه عکس برای بررسی ارسال کردم و برای هر معامله رمزنگاری توضیح نوشتم . دیگر چه کاری می توانستم بکنم؟"
در طی چند ساعت ، پی پل پیامی ارسال کرد مبنی بر اینکه این کاربر با استفاده از این پلتفرم "دیگر قادر به انجام معامله دیگری" نخواهد بود.
کاربر اظهار داشت که وجوه باقیمانده در حساب، در حدود 462 دلار، در مسدودی 180 روزه قرار داده شده است.

محدودیت پی پل!

این پلتفرم برای خرید رمز ارز در طی یک هفته، برای مشتریان ایالات متحده، محدودیت 10،000 دلاری گذاشته بود.
که اخیراً این محدودیت را به 20،000 دلار تغییر داده است .
کاربر Reddit این افزایش میزان مجاز را انکار می کند.
این کاربر گفت:
"من کاملاً می دانم که هیچ اشتباهی نکرده ام و این یک سوتفاهم است.
زیرا آنها فکر می کنند من بیش از 50 معامله خرید و فروش رمز ارز را در یک دوره 1 هفته ای انجام داده ام".

پی پل در تاریخ 12 نوامبر اعلام کرد که به کاربران واجد شرایط در ایالات متحده اجازه می دهد از رمز ارز ها برای معامله و پرداخت استفاده کنند.
کاربری با نام کاربری Cryptix001 در Reddit همچنین مشکلات مربوط به عملکرد پی پل در معاملات رمزنگاری را گزارش داد:
"من به آنها گفتم که از پی پل برای انتقال پول از یکی از حسابهای آنلاین خود به حساب اصلی جاری (کوین بیس به حساب جاری) برای کوتاه کردن زمان برداشت استفاده می کنم.
من تا آن زمان، هرگز برای انجام این کار مشکلی نداشتم.
تا اینکه به مبلغ بالاتری برای پرداخت برخی قبوض احتیاج داشتم.
یک هفته خسته کننده و پر تنش طول کشید تا آنها سرانجام با واریز بودجه من موافقت کردند.
من دیگر هرگز از پی پل استفاده نخواهم کرد. "

آیا پی پال هزینه تراکنش دریافت می کند؟

آیا پی پل هزینه تراکنش دریافت می کند؟

سیاست این پلتفرم بیان می دارد که برای خرید یا فروش رمز ارز تا سال 2021 هیچ هزینه معامله ای دریافت نمی کند و هیچ هزینه ای برای نگهداری رمز ارز وجود ندارد.
کاربری با نام کاربری bittabet در ردیت اظهار داشت:
"پی پل یک صرافی رمز ارز نیست.
خدمات آنها به این منظور است که افراد بیت کوین را با آن نگه دارند و سپس آن را پس از اضافه کردن این قابلیت، در فروشگاه ها خرج کنند.
اگر شما پی در پی معامله کنید ، پی پل مقدار زیادی پول بابت هزینه تراکنش از دست می دهد.
زیرا در حال حاضر هیچ هزینه ای از کاربر دریافت نمی کنند.
قرار است خدمات آنها بیشتر شبیه یک حساب بانکی بیت کوین باشد ، نه یک حساب معاملاتی. "
کاربر TheCoolDoc گفت:" حتی اگر این پلتفرم محدودیت ها را حذف کند هرگز یک ساتوشی هم از پی پال نمی خرد."

گزارش شده در cointelegraph