یکی از سرمایه گذاران اولیه بیت کوین، پس از فروش زود هنگام بیت کوین خود، 1.3 میلیارد دلار از دست داد.
وی بیان کرد:
"اگر من 55،000 بیت کوین خود را به آن زودی نفروخته بودم، اکنون یک میلیاردر بودم."
Martti Malmi یکی از اولین توسعه دهندگان بیت کوین که با نام مستعار Sirius شناخته می شود ،
توضیح داده است که از سال 2009 تاکنون چه بر سر دارایی رمزنگاری بزرگ او آمده است.

اخبار جذاب رمز ارز ها را با ما دنبال کنید.

این شخص بین سال های 2009 و 2010 که ارزش بیت کوین تقریباً صفر بود، 55000 بیت کوین استخراج کرد. مالمی گفت که در ماه اکتبر سال 2009، 5،050 بیت کوین را زمانی که قیمت این ارز 5 دلار بود، فروخت!وی از طریق اولین صرافی رمز ارز موجود نیز 30 هزار بیت کوین را از دست داد.
مالمی گفت:
"من قصد داشتم بقیه بیت کوین خود را ذخیره کنم (HODL)، اما مجبور شدم بیشتر ارز خود را با نرخ 5 دلار در سال 2012 بفروشم، درست زمانی که موفق به پیدا کردن شغل جدید نشده بودم. از آن زمان من میزان متفاوتی از پس انداز خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده ام که مقدار خیلی زیادی نیست
اما با این وجود دستاورد خوبی در طول سال های بعدی است. "

با این حال مهمترین سرمایه گذاری مالمی زمانی بود که 10 هزار بیت کوین را در سال 2011 برای خرید یک آپارتمان در هلسینکی فروخت!!

وی در توییتر گفت:
"احتمالاً این آپارتمان، گرانترین استودیوی جهان در حال حاضر است."
با رشد اخیر قیمت بیت کوین به 24000 دلار ، 55000 دارایی بیت کوین وی اکنون بیش از 1.3 میلیارد دلار ارزش دارد.مالمی تنها فرد فعال در حوزه رمز ارز ها نیست که به دلیل ضرورت، دارایی خود را فروخته است.دیوید شوارتز اعلام کرد که در سال 2012، 40000 اتریم را با تصمیم همسرش به قیمت 1 دلار فروخت!
وی اعلام کرد که اگر ارز خود را نفروخته بود:
با توجه به ارزش اتریوم پس از گذشت این مدت و رسیدن قیمت به 600 دلار، من حالا
بیش از 26 میلیون دلار سرمایه داشتم!!

منبع